۰
۳
اخبار بانک: مدیرعامل بانک ایران زمین طی احکامی جداگانه ای هادی قدیمی را به سمت معاونت برنامه ریزی، استراتژیک و سازمان و علیرضا پویان شاد را به سمت معاونت عملیات بانکی منصوب کرد.
" پویان شاد " برای تحولی دیگر از اقتصاد نوین به بانک ایران زمین رفت
به گزارش اخبار بانک، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با برشمردن اهمیت حوزه منابع انسانی در پیشبرد اهداف بانک اظهار کرد: استنباط من این است که جناب آقای قدیمی با توجه به اینکه از نیروهای جوان و با سابقه در بانک هستند و شناخت و تجربیات بسیار خوبی دارند، می‌توانند در مسئولیت جدید نیز موفق عمل کنند.

پورسعید با تقدیر و تشکر از قدیمی که پیش از این در سمت معاونت عملیات بانکی در بانک ایران زمین مشغول به فعالیت بود، ابراز امیدواری کرد در سمت جدید نیز همچون گذشته با تلاش و هماهنگی با سایر بخش‌ها روند حرکتی بانک را تسریع کند.

هادی قدیمی در ادامه افزود: اعتقاد من اینست که معاونت عملیات بانکی به تنهایی نمی تواند کاری را انجام دهد، اگر اتفاقات خوبی در سال گذشته افتاده تلاش همه معاونت ها و مدیران در ستاد مرکزی و همه مدیران استانی بوده است که جا دارد تشکر ویژه ای را از این عزیزان داشته باشم.

وی در خصوص حکم جدید خود به عنوان معاونت برنامه ریزی، استراتژیک و سازمان گفت: از حضور در این معاونت بسیار خرسندم زیرا اعتقاد دارم معاونت منابع انسانی محلی است که می تواند تحولی را در سازمان ایجاد کند، در حقیقت این معاونت به عنوان فکر و مغز سازمان عمل می‌کند، که باید تقویت شود.

قدیمی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و استراتژی صحیح طوری حرکت کنیم تا هماهنگی بین همه قسمت ها برقرار شود و بتوانیم روحیه همکاری را بین همکاران تقویت و با اجتناب از جزیره ای کار کردن در راستای یک هدف فعالیت کنیم.

معاونت برنامه ریزی، استراتژیک و سازمان با بیان اهمیت سرمایه انسانی اظهار کرد: برای سرمایه انسان باید وقت گذاشت، ارزش قائل شد و به سمتی برویم که وضعیت کارکنان و نیروی انسانی را در سازمان ارتقاء دهیم.

قدیمی افزود: من اولین اولویتم در سازمان ارزیابی عملکرد پرسنل است، زیرا اگر ارزیابی عملکردی نداشته باشیم تصمیماتی که گرفته می شود سلیقه‌ای خواهد بود که باعث گرفتن انگیزه از کارکنان می شود. اگر ما بتوانیم فرایند و سیاستهای درستی را در منابع انسانی تنظیم کنیم باعث انگیزه کارکنان خواهد شد که در نهایت موجب رشد بانک خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک همه مدیران و پرسنل تغییرات مثبتی را در سازمان ایجاد کنیم.

در ادامه مدیرعامل بانک ایران زمین در خصوص سابقه خدمتی آقای پویان شاد گفت: پویان شاد در سیستم بانکی شناخته شده هستند و در هرکجا که بوده اند تلاش و جدیتشان دارای اثرات بسیار مثبتی بود و امیدواریم با پیوستن به تیم مدیریتی بانک در یک فضای خوب و صمیمی تحولاتی خوبی را ایجاد کنند.

علیرضا پویان شاد معاون جدید عملیات بانکی نیز با ابراز خرسندی از حضور در بانک ایران زمین ابراز امیدواری کرد با کمک همه همکاران بتواند تحولات مثبتی را در بخش شعب بانک ایجاد کند.

در انتهای مراسم نیز احکام صادره از سوی مدیرعامل به آقایان پویان شاد و قدیمی ابلاغ شد.
https://akhbarbank.com/vdcir3a5.t1apz2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
عالی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مديران بانک ایران زمین. اینجانب رضا گلالی ازاین همه لطف که برای ساماندهی بانک اجرا میفرمایید کمال تشکر را دارم
آقای پویان شاد مرد بزرگیست وقابل احترام
تازه ترین اخبار