۰
۷
اخبار بانک: بانک آینده برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی، موفق به دریافت تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت دوستاره» از پنجمین دوره «جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA)» شد.
به گزارش اخبار بانک، طبق ارزیابی کمیته داوران در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت که با حضور واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد؛ بانک آینده، با پیشی گرفتن از دیگر بانک‌های حاضر در این دوره، به‌عنوان سازمان چابک و متعالی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی، انتخاب و موفق به دریافت این تقدیرنامه شد.

در دو دوره گذشته جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA) نیز، بانک آینده با حضوری فعال و پویا، موفق به اخذ تقدیرنامه سطح اهتمام به کیفیت (سال ۱۳۹۲) و اشتهار به کیفیت یک ستاره (سال ۱۳۹۳) شده بود.

شایان ذکر است؛ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از جوایز معتبر در زمینه تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت محصولات و خدمات در کشور بوده و از سال ۱۳۹۰، به‌صورت سالانه و تحت نظارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منتخبان اهدا می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcipua5.t1aru2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
بانکی که بدون اطلاع سپرده گذاران سود سپرده آنها را از 19 درصد به 10 درصد کاهش میدهد باید گواهی انزجار بگیرد نه گواهی اشتهار.
Iran, Islamic Republic of
تازه وقتی ازشون سوال هم میکنی اطلاعات غلط میدن!
اگر پول خودت رو هم بخواهی ازشون بگیری باید باهاشون دعوا کنی! روش محاسباتشونم دستیه و عموما نه کارکنان و نه مدیران شعبه بلد نیستن سود سپرده حساب کنن! شاهکاری هستند برای خودشون! بعد آقای سیف با وجود این بانکهای دَرِ پیت انتظار داره مردم برن پولشون بدن دست اینا و به موسسه ندن!!!!
Moldova, Republic of
دوست عزیز بانک آبنده تحت نظارت بانک مرکزی می باشد و وظیفه آن حفظ وصیانت منابع مردمی می باشد
داود
دوست محترم حساب روزشمار 19درصد به دستور بانک مرکزی و به اجبار کاهش پیدا کرده است و در سود روز شمار شما هیچ قراردادی با بانک ندارید نرخ این حساب طبق روز محاسبه میگردد همانطور که در ابتدای سال تمام حسالهای 10درصد بدون اطلاع به 19درصد تبدیل شد ولی شما از کسی تشکر نکردید لطفا با اطلاعات کامل نسبت به یک قضیه صحبت بفرمائید
دوست عزیز بنده با اطلاعات نسبتا کامل این مطالب را عرض کردم این شما هستید که باید به این نکات توجه کنید:
ا- نگفتم چرا سود را کاهش داده بلکه عرض کردم چرا بدون اطلاع این کار را انجام داده وقتی برای مسایل ساده و اولیه مثل فلان سالروز و فلان سالگرد 10 تا پیام می فرستد چرا برای مسئله به این مهمی، پیامکی نمی فرستد؟
2- تمام حسابها به 19 درصد تبدیل نشده بودند بلکه کسانی که قبلا 4 میلیون و بالاتر داشتند 23 درصد سود میگرفتند و 19 درصد شامل افرادی چون من میشد که همان ابتدای سال حساب باز کردم.(در پاسخ با اینکه فرمودید همه حساب ها به 19 درصد تبدیل شده و چرا آن موقع تشکر نکردید.)
3- لطفا قبل از اینکه دیگران را به داشتن اطلاعات ناقص متهم کنید یک درصد هم به این بیندیشید که ممکن است اطلاعات خودتان نیز کامل نباشید.
آیا حسابهای روزشمار طرح عیدانه که ازسال 93 افتتاح شده و 23% میگرفتن هم شده 10%؟
Iran, Islamic Republic of
خب، خودشیرینی نکنید، روی مبالغ بالا سود تغییر نکرده! کافی بود درست اعلام میکردید!
تازه ترین اخبار