۰
۱۹
اخبار بانک: استاندار خراسان رضوی گفت : پیگیری مطالبات مردم و استیفای حقوق آنان در بحث موسسه منحله میزان و شرکت پدیده مبنای عمل مدیران در رسیدگی به این دو موضوع است.
سخنان مهم استاندار خراسان رضوی درباره میزان/ادامه کار پدیده
به گزارش ایرنا: علیرضا رشیدیان روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رسیدگی به مشکلات پدیده و موسسه اعتباری میزان اشاره و عنوان کرد: موضوع موسسه منحله میزان و شرکت پدیده دو آزمونی است که باید با مدیریت و تدبیر به درستی به سرانجام مطلوب برسد.

وی عنوان کرد: در بحث موسسسه منحله میزان الگویی برای حل معضل تامین منابع مالی و بازپرداخت سپرده های مردم طراحی و ارائه شده و ضمن آنکه برای رسیدگی به وضعیت کارکنان آن هم با توجه به اینکه یکهزار اشتغال استان است نیز پیشنهادات لازم ارائه شده است.

وی ادامه داد : بر اساس برنامه ریزی ها و دستورات وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس بانک صادرات برای تامین نقدینگی به منظور تصفیه حساب ها امیدواریم با سرعت بخشیدن به این امر هیات تصفیه ، هر چه سریعتر تامین نقدینگی مناسب برای بازگرداندن مطالبات مردم انجام شود.

وی در زمینه وضعیت پدیده هم گفت : این مجموعه چندین تخلف جدی داشته که از جمله آنها در بحث تملک زمین و گرفتن موافقت های اصولی های مربوط به هایپر مارکت ، ورزشگاه و سالن های خصوصی ، پدافند غیرعامل است که باید در زمان خود دریافت می شد و بعد بر اساس طرح جامع شهر و تفضیلی پروانه های مربوطه را گرفته و طبق نقشه های اجرا نمایند.

رشیدیان با بیان اینکه فروش سهام به صورت گسترده از شرکتی که سهامی خاص بوده از دیگر تخلفات این مجموعه است ، افزود : برای رسیدگی به این معضل کار سنگینی از سوی دستگاه های مختلف از وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، شورای عالی شهرسازی و وزارت نیرو ، سازمان بازرسی ، دستگاه قضایی و اداره کل ثبت اسناد و املاک و غیره انجام و الگویی برای حل آن ارائه شد.

رشیدیان تصریح کرد : دغدغه اصلی مسوولان و نیز دولت استیفای حقوق مردم و حفظ اشتغال است که در این راستا برای حل مشکل همه بخش های و دستگاه ها از هیچ تلاشی فروگذار نشده و به دلیل پیچیدگی این مشکل ، کار سنگینی انجام شد.

وی ابراز امیدواری کرد : با معرفی و ورود سرمایه گذار جدید به این مجموعه و جلساتی که با آنها گذاشته شده هر چه سریعتر این موضوع مدیریت شود.

فعالیت شرکت پدیده با رعایت قوانین ادامه می یابد
.................................................................
وی تصریح کرد : بر اساس طراحی انجام شده مقررگردیده شرکت پدیده در دو حوزه مشهد و کیش با پرداخت حقوق مردم و رعایت قانون کار خود را به انجام برساند و برای ادامه فعالیت بعنوان شرکت سهامی عام که سهم و حقوق مردم در آن رعایت می شود ادامه دهد.

وی تصریح کرد : تمامی اقدامات و تلاش هایی که دولت و دستگاه قضایی در این رابطه انجام داد نه برای کمک به فردی که تخلف انجام داده بلکه برای استیفای حقوق مردم و ۱۳۰ هزار سرمایه گذاری در این پروژه بوده است.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد : برای جلوگیری از بروز مسائلی از این دست باید مردم هوشیاری و آگاهی های لازم را داشته باشند و به سراغ مواردی که سودهایی فراتر قانون و ضوابط ارائه می دهند و سرمایه گذاری در آنها دارای ریسک و خطر بالایی است ، نروند.
https://akhbarbank.com/vdcezp8x.jh8poi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
ليلا
تا بخواد الگوهاي شما بررسي بشه دوره دوم اين دولت هم به پايان رسيده. هيات تصفيتون هم تا زماني كه بخواد با نامه از قوه فلان و بهمان پول بپردازه مردم به خاك سياه نشستن تو رو خدا با كلمات بازي نكنين اين روش ها ديگه قديمي شده به فكر يه ابتكار براي سركار گذاشتن مردم باشين
سپرده گذار
خدا کنه که اين راه حل منافع همه سپرده گذاران را در برداشته باشه مثل الگوي خرد کلان نخود کشمش هارا از هم جدا نکنند اي کاش الگوهايتان را به راي بگزاريد تا مردم انتخاب کنند به قول معروف مصداق ضرب المثل ميخوري هويج نميخوري زردک نباشه
شهروند
وقتی میزان بامشکل روبروشدمردم گفتنددولت مقصراست چرااطلاع رسانی نکرد.اکنون هم که دولت رسانی میکنداشخاصی میگویندچراایجادتنش میکنید
سپرده گذار دلسرد ازعملکرد مسئولین
بعد از این همه مشقت درستی محو شد

ملت از این نامردمی ها دلسرد شد .

ما از این تدبیر وامید ناامید گشتیم چنان

که نداریم به حرف هیچ مسئولی اطمینان

کاش راستی راه خود را گم نمی کرد

مدیران میزان دست در جیب مظلومان نمی کرد

کاش این قوم بیش از ادراک داشت

ز آه و نفرین مظلوان باک داشت

کاش عشق ومهربانی بین ما رنگ داشت

همدلی از نفرت وکینه شرم داشت
مهدی
مردم از اینهمه سیاسی بازی خسته شدند.بابا هفت ماه بانک مرکزی دسیسه چینی کرد .دیگه بسه به خودتون بیان.مسولین استان به خودتون بیاین.
United States
این حرفها بیشتر فرار به جلو است شما ظاهرا نمیدانید بانک مرکزی حاکمیت ملی دارد وشما تنها یک مفام محلی هستید وفتی امثال شماها نمیتوانید در انجام وظایف در حوزه ماموریت در داخل استان کار کنید و سیاستهای دولت مرکزی را به انحراف و برای ان تعهد ایجاد میکنید ان وقت میگویید از وزیر کشور خواستم به بانک مرکزی تذکر بدهد واقعا خنده اور است مگر وزیر کشور طبق قانون چنین حقی ذارد تصمیم نظام است نه بانک مرکزی ایت را لطفا درک بفر مایید
اشکان
آیکیو رییس بانک مرکزی زیر نظر وزیر هست.
تنها الگویی که هم سپرده گذاران به پول میرسند وهم کارمندان بیکار نمیشن همون ورود سرمایه گذار هست اگه سنگ اندازی نکنن
United States
بخاطر بیکاری کارمندان و بدبختی مشتریان به دولت تبریک میگم
حاصل 7 ماه جلسه این شد :
واگذاری املاک به بانک صادرات و این یعنی بیکاری و بدبختی مردم ...
کی گفته میخوان املاک به صادرات واگذار کنند.
nima
چه پولی .هیچ شعبه ای پول نمیده از 24 تیر تا زیر سه میلیون گفتند میدن ولی دیگه خبری نیست هرچه منتظرموندیم که بقیه را اعلام کنند هیچ خبری نیست . میگن حرف باد هواست حالا واقعا می فهمیم راسته
مالباخته خانه ويران ٨ ماه سرگردان
استاندار محترم جناب آقاي رشيديان در گفتگو با شهر آرا ( روزنامه مردم مشهد) مورخه چهارشنبه ٢١ مرداد براي تعيين تکليف موسسه منحله ميزان :ظرف ده روز آينده سند حسابرسي دارايي و بدهي موسسه منحله ميزان آماده و به بانک مرکزي ارائه مي شود تا با در نظر گرفتن پيشنهاد ما ، بانک مرکزي تصميم گيري نهايي براي اين موسسه را داشته باشد. حال بعد از گذشت ١٢ روز بانک مرکزي محترم، ما سپرده گذاراي مظلوم و بي دفاع ميزان عاجزانه از شما مسئولين محترم خواهشمنديم در اين هفته دولت و در سال همدلي و همزباني و اين ايام با سعادت ولادت حضرت امام رضا(ع) به داد ما مجاورين آن امام غريب در استانهاي خراسان رسيده و با ارائه راهکاري در کمترين زمان ممکن ما سپرده گذاران را در دريافت مطالباتمان از ميزان ياري فرماييد چرا که سرمايه و ما حصل تمام زندگيمان در اين موسسه بلوکه شده وپاسخگويي نيست. اجرکم عندا..
هفته ذلت سپرده گذاران ميزان
Romania
هفته دولت به دست خويش سپرده گذاران موسسه ميزان را كشانده در ذلت اين است افتخار دولت نسبت به اين ملت
بی نام
به نظر ما طبق این نظات باید بنشینم و این شعر را دسته جمعی بخوانیم
دیگه نمرم پدیده دیگه نمرم پدیده
پدیده مال داییم قبالش زن داییم
دیگه نمرم دیگه نمرم پدیده
دیگه نمرم به میزان دیگه نمرم به میزان
به میزان رفتنم الاّفی داره
دیگه نمرم به میزان
ج
پس چی شد خبر استیضاح وزیر اقتصاد و یا خبر 10 م تومان ؟ از خدا بترسید با این دروغهایتان ..
علی امیدی کارمند یزد
Iran, Islamic Republic of
بازم یک استاندار پیدا شد که دنبال حق را بگیره
درود بر استاندار خراسان
محمد
Kuwait
آخرین خبر اینه که با توجه به جلسه انجام شده در مجلس اموال وام گیرندگان از میزان فروخته شده و پول سپرده گذاران به تدریج پرداخت میشود. این یعنی کشک برادر.پول هممون به باد رفت برادر.واقعا جالبه .هیچ صحبتی از این نشده که بانک مرکزی چرا همچین دسته گلی رو به آب داد.اگه اون روزای اول یه حمایت کوچیک میکرد کار یه اینجا نمیکشید که حالا مثل خر تو گل بمونن وهرروز جلسه و...اینجوری که خود میزان داشت پول مردمو خرد خرد میداد.خدایا خودت به داد ما برس
جلسه کجا بود اصلا جلسه ای برگزار نشده یه سری به سایت مجلس بزنید متوجه میشوید. ای آقا داره دروغ میگه. هر کی از راه رسید یه چیزی میگه. دارم دیوونه میشم خدا لعنتتان کنه
بدبخت بانک مرکزی
دوستان اخبار بانکی سلام .نتیجه جلسات مجلس هم معلوم شد صبر کنید بفروشیم بدهیم آقایان نماینده که با رای همین مردم به مجلس رفته اند معلوم شد با مصاحبه های قشنگ و مردم پسندانه 3ماه مارا سرکار گذاشتند و با رئیس بانک مرکزی به توافق رسیدند که پولهای ماراندهند به همین راحتی .آقایان نماینده اگر دین دارید از خدا بترسید شما بارای مردم انتخاب شدید که حقوق مردم را بگیرید نه اینکه از جانب 5میلیون آواره به بانک مرکزی اجازه دهید حق مردم سه استان رابالا بکشد حداقل مجلس وداع سپرده گذاران با پولهایشان را که درشان سه استان باشد برگذار میکردید که ما هم دلمان خوش بود حداقل نمایندگان ما هم خودی نشان دادند و توانستند 2ساعت مراسم بگیرند ضمناً پیوند شما نمایندگان سه استان هم با رئیس بانک مرکزی مبارک خوش باشید انشاالله و به ریش ما همگی باهم بخندید
تازه ترین اخبار