۰
يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۳

بانک مسکن تندیس سرآمدی دریافت کرد

اخبار بانک: تندیس بلورین سرآمدی روابط عمومی در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های ایران،به روابط عمومی بانک مسکن اخنصاص یافت.
به گزارش «اخبار بانک»، در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های ایران که با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید و کارشناسان روابط عمومی های کشور در مرکز همایش سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد،روابط عمومی بانک مسکن به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومی ، تندیس بلورین سرآمدان روابط عمومی را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش،در این دوره از آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های ایران، محمدمهدی فرقانی رییس دانشکده علوم ارتباطات نیز در سخنانی با اشاره به چالش هایی که امروزه روابط عمومی ها با آنها روبرو هستند،تصریح کرد: امروز در یک فضای رسانه ای زندگی می کنیم که صدها و هزاران شبکه ارتباطی همزمان فعالیت داشته و سخنان مخالفان و موافقان را منعکس می کنند لذا روابط عمومی ها باید با رصد رسانه ها در جریان ریز اخبار روز بوده و بتوانند به موقع پاسخگو و موارد را اطلاع رسانی کنند.

وی اظهار داشت: روابط عمومی امروز شغل و حرفه ای سخت بوده و وظیفه و رسالت کارکنان آن سنگین است لذا روابط عمومی ها باید با دید آسیب شناسی وارد عمل شده و بتوانند نقاط ضعف را به نقطه قوت تبدیل و گام های موثری در جهت اهداف سازمان و برون سازمانی بردارند.

همچنین هوشمند سفیدی دبیر چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های ایران نیز در سخنانی، روابط عمومی سرآمد را دارای زیرساخت های لازم از جمله سطح سازمانی مناسب، منابع انسانی، فیزیکی مالی و لجستیکی کافی، عملکرد برتر و نتایج مطمئن برای همه سطوح مخاطبان از جمله همکاران، سازمان و جامعه دانست و تصریح کرد: تقارن، نوگرایی، نتیجه گرایی، مخاطب محوری، راهبرد محوری، فرآیند گرایی، عملکرد اخلاقی و میل به ترقی و بهبود دائمی از جمله ویژگی های روابط عمومی سرآمد است.

در حاشیه چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های ایران،کارگاه های آموزشی تحت عناوین "رهبری و مدیریت در روابط عمومی سرآمد"،"فرآیندگرایی در روابط عمومی سرآمد"، "تعیین نتایج در روابط عمومی سرآمد" نیز برگزار شد.
https://akhbarbank.com/vdcce4q1.2bqps8laa2.html
تازه ترین اخبار