۰
۶
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶

سیف خبر داد: ارز تک نرخی تا ۱۰ ماه آینده

اخبار بانک: رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: برنامه یکسان سازی نرخ ارز زمان لازم دارد ولی پیش بینی من این است که ظرف ۸ تا ۱۰ ماه آینده این مساله عملیاتی و قیمت ارز تک نرخی خواهد شد.
سیف خبر داد: ارز تک نرخی تا ۱۰ ماه آینده
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از مهر، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به کاهش قیمت ارز، برنامه دولت برای تک نرخی کردن آن چیست؟ اظهار کرد: امروز وضعیت ارز در شرایط متعادلی قرار دارد و به نظر نمی‌آید با توجه به مقدار ارزی که عرضه می‌شود، بازار ارز بخواهد شوک قابل توجهی داشته باشد.

افزود: البته قیمت ارز تحت تأثیر یک خبر مهم مثل خبر توافق هسته‌ای روند کاهشی خواهد داشت اما مجدداً به وضعیت قبل از خود بازمی‌گردد و متعادل می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: امروز تفاوتی که میان نرخ ارز آزاد با نرخ ارز دولتی وجود دارد ناچیز است، یعنی از ۲۹۵۰ تومان تا ۳۲۲۰ تومان و این تفاوت زیادی نیست.

سیف تصریح کرد: هر زمانی که برنامه یکسان سازی نرخ ارز عملیاتی شود ما یک نرخ واحد برای ارز خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برنامه یکسان سازی نرخ ارز زمان لازم دارد، گفت: پیش بینی من این است که ظرف ۸ تا ۱۰ ماه آینده این مساله عملیاتی و قیمت ارز تک نرخی خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdch-mnx.23nmwdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
ایرانی
اگه چیزی نیست پس چرا تولید کننده جرات
ادامه کار نداره....... اینهمه بی کار سر خیابان ایستاده........... و یک مشت بچه
پولدار از پدران دزد تو خیابون با ماشین های
آنچنانی ویراژ می دهند . اخوی همه اینها از
مابه التفاوت و تفاوت به دستری به منابع بانکی و بیت المال است ... جناب حاج آقا
بی اطلاع..........................................
»عاونت گفته نرخ رسمی رو به نرخ آزاد می رسونیم بعد تک نرخی می کنیم. یعنی زمانش که برسه دلار آزاد رو می کنین حدود 4000 تومن بعد می گین چون نرخ رسمی باید برابر با نرخ آزاد باشه پس حالا دلار تک نرخی میشه به قیمت 4000 تومن. خوبه والله ما بدبخت هائی که امکان مهاجرت نداریم گردنمون زیر تیغ شماهاست.
سیف جان به داد کارمندان و مشتریان میزان برس
Iran, Islamic Republic of
كاش يك كم هم به فكر مردم بودي .همش تو عدد ورقم هستي .مديربانك مركزي بايد علاوه بر حسابداري چيزاي ديگه هم بدونه .مثل اينكه به فكر مردم بدبخت هم باشه
سپرده گذار بدبخت ونامید
راستی آقای سیف یک کمی به فکر سپرده گذاران میزان باشیدبه علی (ع )

قسم که شما در برابر مردم وسپرده گذران میزان مسئولید . همه مردم وحتی خود شما می دانید که در لحظاتی که می توانستید با مداخله خرد مندانه مشکل را حل کنید این کار نکردید.


















9
اسیر مکافات
با این عمل نا جوان مردانه ات زندگیمان را جهنم کردین همه چیزمان بر باد رفته خانوادها از هم پاشیده افکارمان بهم ریخته سلامتی مان به خطر افتاده این عمل شما گرفتن هستی مردم با بدترین شکنجه ممکن استد . امیدواری که نیست فقط کمی خودتان را به جای کسی که همه چیزش را ازدست داده بگذارید شاید قضیه شکل دیگری پیدا کند (از مکافات الهی غافل مباش)
تازه ترین اخبار