۰
۳
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳
دلارهای خود را به بانک بسپارید؛

بانک سامان به سپرده های ارزی سود پرداخت می کند

اخبار بانک:بانک سامان به ارزهای خارجی نظیر دلار، یورو، درهم و ... نیز سود پرداخت می کند.
بانک سامان به سپرده های ارزی سود پرداخت می کند
به گزارش «اخبار بانک»، پرداخت سود به سپردهای ارزی نظیر دلار، یورو، درهم و ... در بسیاری از بانک ها رواج پیدا کرده است و شهروندان می توانند با سپردن ارزهای خود به بانک سود نیز دریافت کنند.

ممکن است شما نیز مقداری ارز سایر کشور های جهان نظیر دلار، یورو و درهم و سایر کشورها را در منزل خود نگهداری کنید.

خرید و فروش ارز در اواخر دولت دهم شتاب بسیاری گرفت و نرخ ارزهای خارجی به شدت بالا و پایین می رفت.

از این راه بسیاری توانستند سودهای کلان را به جیب بزنند و بسیاری از شهروندان نیز وسوسه شدند تا با خرید ارزهای خارجی به سودهای بادآورده برسند.

اما با روی کار آمدن دولت یازدهم به یکباره نرخ ارز های خاری نظیر دلار، یورو و درهم به شدت کاهش یافت و از یک ثبات نسبی برخوردار شد.

در این بین بسیاری از شهروندان که این ارزها را خریداری کردند به امید بالارفتن قیمت آنها را نگه داشته و به گفته برخی از صاحب نظران هم اکنون حدود ۲۰ میلیارد دلار ارز در بین مردم به امید کسب سود نگهداری می شود.

بانک سامان که همواره در ارائه خدمات متنوع بانکی و ارزی پیشگام است به یورو، واحد پول کشورهای اروپایی ۶ درصد سود پرداخت می کند.

همچنین این بانک به درهم ۵.۷۵ و به دلار نیز ۵ درصد سود سپرده ارزی پرداخت می کند.

این سپرده ها یک ساله بوده و دارندگان ارزهای خارجی می توانند برای نگه داشتن ارزش پول خود به بانک سامان مراجعه و نسبت به افتتاح حساب ارزی اقدام کنند.
https://akhbarbank.com/vdcjyvet.uqeivzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
مجید
پولت را بده به من ۱۰ درصد روی دلار سود می دهم.
بانکی
سال گذشته بانک سامان سود سپرده دلاری اش را از 6% به حدود2% کاهش داد و کلی سپرده از آن بانک رفت. حالا اگر میخواهد که سپرده ها برگردند باید از بانکهای دیگر که 6% هستند بالاتر سود پرداخت کند مثلا 6/5% اینقدر هم نوسان تو پرداخت سود سپرده ها ایجاد نکند.
پرداخت سود برای حساب دلاری؟؟!!!!
اگه برای سپرده ریالی توجیه افت ارزش ریال میکنیم و سود رد و بدل می کنیم پس دلار که روزبروز با ارزشتر میشه پس برای ۶% سود دلار چه توجیهی هست؟؟؟؟
پرداخت حتی یک درصد سود برای حساب ارزی , احتمال بسیار زیاد ربوی خواهد بود چون صرف نگه داری دلار سود ایجاد میکنه و رشد ارزش داره پس سود یعنی چی؟؟
تازه ترین اخبار