۰
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵
سود سه تا شش ماهه،14 درصد شد

نرخ جدید سود علی‌الحساب سپرده‌های پست بانک اعلام شد

اخبار بانک: براساس مصوبه شورای پول و اعتبار و بخشنامه بانک مرکزی، هیأت مدیره پست بانک ایران نرخ جدید سود علی‌الحساب انواع سپرده‌های این بانک را تصویب و به هریک از شعب و دفاترخدمات بانکی ابلاغ کرد.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: بنابرابلاغ اداره‌کل سازمان و بهبود روشها؛ طبق این مصوبه، سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت یکساله عادی ۲۰ درصد و بازخرید آن تا قبل از یک ماه بدون سود، از یک ماه تا سه ماه با نرخ ۱۰ درصد، از سه ماه تا شش ماه با نرخ ۱۴ درصد ، از شش ماه تا نه ماه با سود ۱۸ درصد و از نه ماه تا یک سال نیز با نرخ ۲۰ درصد تعیین شده است.

بنابراین گزارش: سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت یکساله ستاره دنباله دار ۲۰ درصد و بازخرید آن تا قبل از یک ماه بدون سود، از یک ماه تا شش ماه با نرخ ۱۹ درصد و از شش ماه تا قبل از یکسال با نرخ سود ۱۹/۵درصد و حداقل مبلغ برای افتتاح حساب نیز ۵۰ میلیون ریال می‌باشد.

این گزارش می افزاید: سود علی‌الحساب سپرده ارمغان با نرخ ۱۸ درصد و بصورت روز شمار و حداقل مبلغ برای افتتاح حساب نیز ۲۰ میلیون ریال می‌باشد که در صورت کاهش مبلغ سپرده به کمتر از ۲۰ میلیون ریال نرخ سپرده مذکور با نرخ ۱۰درصد و به صورت سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی محاسبه و پرداخت می‌شود.

همچنین سود علی‌الحساب سپرده کودک و نوجوان با نرخ ۱۵درصد و بصورت روزشمار است که حداقل مبلغ برای افتتاح حساب یک میلیون ریال و حداقل ماندگاری آن سه ماه می‌باشد. البته براساس این طرح متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ماهیانه حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار ریال به حساب مذکور واریز نموده و درصورت رسیدن مانده حساب به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و رعایت شرایط ماندگاری آن طی یک ماه، از سود علی الحساب ۱۸ درصد بهره‌مند شده و درصورت رسیدن مانده حساب سپرده به مبلغ ۵۰ میلیون ریال و ماندگاری آن طی یک ماه، سود علی الحساب ۲۰ درصد به آن پرداخت می‌شود.

گفتنی است: سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی این بانک با نرخ ۱۰درصد و به صورت روزشمار می‌باشد که حداقل مبلغ برای افتتاح حساب و مشمول دریافت سود ۵۰۰ هزار ریال است و در صورت کاهش مبلغ سپرده به کمتر از آن، سودی به حساب مذکور تعلق نخواهد گرفت.
https://akhbarbank.com/vdcezp8x.jh8xwi9bbj.html
تازه ترین اخبار