۰
۳۴
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۷
براساس راي كاربران

بهترين بانك ها به لحاظ اينترنت و موبايل بانك معرفي شدند

اخبار بانك: براساس راي كاربران، بانك هاي ملت،پاسارگاد و ملي سه بانك به لحاظ بهترين ارايه دهنده اينترنت و موبايل بانك انتخاب شدند.
بهترين بانك ها به لحاظ اينترنت و موبايل بانك معرفي شدند
در اين نظر سنجي كه به مدت يك ماه برگزار شد، از كاربران سوال شده بود كه از سرعت و كيفيت اينترنت و موبايل بانك كدام بانك را تجربه كرده و رضايت داريد؟
 
براساس راي كاربران بانك ملت با كسب 24.7 درصد آراي مشاركت كنندگان در اين نظر سنجي بعنوان بهترين ارايه دهنده خدمات اينترنت و موبايل بانك انتخاب شد.

پس از بانك ملت، بانك هاي پاسارگاد با 19.8 درصد و ملي با 7.3 درصد آرا در جايگاه هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

پس از اين بانك ها، بانك هاي اقتصاد نوين با 6.3 درصد،بانك صادرات و تجارت بطور مشترك با 5 درصد،بانك سامان با 4.7 درصد،بانك قوامين و انصار بطور مشترك با 4.2 درصد،پارسيان با 3.1 درصد،بانك سپه با 2.6 درصد و بانك رفاه با 2.5 درصد در جايگاه هاي چهارم تا دهم قرار گرفتند.

همچنين بانك آينده با 2.4 درصد،بانك مسكن با 2.3 درصد،بانك توسعه تعاون و گردشگري بطور مشترك با 1.2 درصد،بانك شهر و دي مشتركا با يك درصد،پست بانك با هشت دهم درصد و كارآفرين با 3 دهم درصد در جايگاه هاي بعدي قرار گرفتند.

نكته جالب در اين نظر سنجي افزايش رتبه بانك هاي تازه خصوصي شده و يا تازه وارد به شبكه بانكي در اين نظر سنجي است.بانك هايي چون صادرات و تجارت و حتي قوامين و انصار با ارايه اپليكيشن هاي همراه بانك در سايت هايي چون بازار و سيبچه توانسته اند از رشد برخوردار شوند.

بانك هايي چون قوامين و انصار نيز در حال رقابت جدي با بانك هاي مطرح تر در حوزه سايبر چون سامان و اقتصاد نوين هستند.

البته برخي از اين بانك ها در حوزه اينترنت بانك فعال تر هستند و برخي ديگر نيز بيشتر در حوزه موبايل بانك.اما با سرعت تقاضا براي گوشي هاي هوشمند و افزايش كاربران اينترنت به نظر مي رسد در آينده نزديك شعبه فيزيكي در بانكداري كم كم جايگاه ضعيف تري براي مشتريان پيدا كند.


https://akhbarbank.com/vdcco0qi.2bqoo8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
تقریبا کسی نیست که با همه اینترنت بانکها کار کرده باشد تا بتواند مقایسه کند.در ضمن الان چندین بانک از سیستم نرم افزاری نگین استفاده می کنند که کاملا شبیه هم هستند
دقیقاً
حميد-تهران
من خودم چند تا حساب تو بانك‌هاي مختلف دارم و اين نظر سنجي تاييد مي‌كنم. خدمات بانك ملت، چه اينترنت بانك و چه همراه بانك از بقيه بهتره.
پویا
United States
بانک آینده هم خیلی محشره
ولی حیف خصوصیه نمیزارن فعالیت کنه
علی
بهترین سیستم بانکداری اینترنتی متعلق به بانک سامان است .
این نظرسنجی رو بانک ملت انجام داده ؟؟؟؟؟
تنها اپلیکیشن اپ استور هم سامانک بانک سامانه
گنج خانلو
بانك فقط بانك تجارت
ganjkhanloo
بانك تجارت برترين بانك ايراني است وسلام
بهترین بانک بانک ملت بوده هست از نظر خدمات
نرگس
Iran, Islamic Republic of
من در چندتا بانک اصلی مثل ملی و ملت و سپه حساب دارم اما بیشتر با بانک تجارت سر وکار دارم،خدایی خدمات وسرعت انجام آن خوبه.اما در فضای مجازی و کارت خوانها تا اونجایی من دیدم و استفاده کردم عمدتا از درگاه بانک ملت بوده مثلا توی پرداخت قسط وام و یا در سامانه شاپرک
حیدر مشیری
من چندین کارت بانکی دارم از لحاظ اینترنت بانک و همراه بانک، بانک ملت رو ترجیح میدم
سام
جالبه اگر کسی مثل من با همراه بانک های مختلف کار کرده باشه میدونه که هیچ همراه بانکی از نظز امکانات و راحتی کار و نصب به پای همراه بانک کشاورزی نمیرسه قابلیت انتقال کارتی بین بانکی و قابلیت شبا عالیه که اکثر بانکها این قابلیت رو ندارند اما کشاورزی داره قابلیت استفاده از وای فای یا جی پی ار اس موبایل سرعت بالای انتقال اطلاعات و ده ها امکانات دیگه
جالب اینجاست اصلا تو نظر سنجی نیومده
من خودم مشتری بانک ملت هستم اما به خاطر موبایل بانک کشاورزی همیشه پولم رو توی بانک کشاورزی نگه میدارم و از اونجا با موبایل انتقال میدم بانک ملت برا پاس کردن چم و کارای دیگه!
Germany
موبایل‌بانک رسالت و رفاه هم بیشتر از این آپشن‌ها رو داره!
سلام
آیا کسی از موبایل بانک تجارت استفاده کرده
رامبد
Iran, Islamic Republic of
خدمات اینترنت و همراه بانک تجارت خیلی خوبه.من اکثر بانکای بزرگ تهران حساب دارم.
سجاد عبدالهی
من چهار همراه بانک رو گوشیم نصب کردم خدایش از همه پر سرعت تروراحتر همراه بانک ملت میباشه به همه بانکها میشه انتقال وجه انجام داد.
یوسف
همراه بانک هیچ بانکی مثل بانک کشاورزی نیست،ازلحاظ سرعت و کارایی عالیه
بهترین اینترنت بانک : صادرات
بهترین موبایل بانک : ملت
ولاغیر
چه نظرات منسجم و یکپارچه‌ای
مرتضی علی آبادی داورزن
Iran, Islamic Republic of
همراه بانک ملت طلاست طلا
Iran, Islamic Republic of
بهترین همراه بانک ملت بنده حقیر با اکثر بانکها کار کردم هیچ بانکی ملت نمیشه
این نظر سنجی تقریبا بدرد نمیخورد چون اینترنت بانک توسعه تعاونی و پاسارگاد دقیقا یکی هستند و اینجا باهم خیلی اختلاف دارند .همونطوری که تو یک کامنت امده تقریبا کسی نیست که با همه کار کرده باشد
مرتضی
بانک فقط پاسارگاد
حسین
سلام .خیلی جالبه که بانک کشاورزی تنها بانکی که فرهنگ سازی بانکداری الکترونیکی را در بین بانک هارایج کرد ولی در نظر سنجی نیست .
بانک کشاورزی علاوه بر همراه بانک و سایر خدمات الکترونیکی دیگر دستگاه توکن به مشتریان میده که که شما میتونید یه بانک توی خونه داشته باشید
m
میشه بگین چه اپلیکیشنی هست؟منم کشاورزیم ولی کلا هیچ موبایل بانکی پیدا نکردم
وحید
Iran, Islamic Republic of
برو توی شعبه برات نصب میکنن، همراه بام و همراه بانک کشاورزی
شهسان
بهترین بانک از نظر اینترنت بانک ومشتری مداری بانک اقتصاد نوین می باشد,
Zs
به نظرمن بهترین همراه بانک قوامین داره( جی بی تل) خیلی امکانات خوبی داره کارت به کارت و.... باسرعت ودقت بالا
مهدی
فقط ملت خوبه از همه نظر
علی
من تمام بانک ها حساب دارم و کار میکنم بنظرم ضعیف ترین بانک سپه
نه خدمات مالی درستی داره نه کارمنداش گزینش میشن نه خدمات غیر حضوری داره
واقعا ضعیف ترین بانکه
همیشه هم سیستمشون قطعه و کار نمیکنه
سپه عالیه امکاناتش
رضا
Germany
من چن تا نرم افزار همراه بانک توگوشیم دارم بهترینش تجارت واینترنت بانکم پاسارگاد
رضا
بهترین بانک اقتصاد نوین که چندتا بانک مانند بانک شهر بانک انصار بانک صنعت و معدن بانک مهر و ... همون رو دارند. و از همه بدتر بانک ملت و کشاورزی...بانک ملت بسیار صفحه پر مطلب و خسته کننده و سختی داره و برای شرکتها اصلا بدرد نمیخوره.
مهدی
United States
بانک پاسارگاد اینترنت بانکش خوبه همراه بانکش جالب نیست شارژ مستقیم نداره دوم قبض همراه اول میان دوره نمیده سوم شماره کارت نمیشه کپی کنی سریع واردکنی انتقال بزنی
موبایلت سامان تست کردم عالیع
سینا
Iran, Islamic Republic of
بانک سامان بهترینه هیچوقت مشکل نداره خیلی راحت و اسان و سریع میشه با همراه بانکش کار کرد. بانک ملت همیشه مشکل داره و قطعی شماره کارت های پر مصرفت حتی سیو نمیکنه.
تازه ترین اخبار