۰
۴
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۶
اختصاصي/

پرداخت كارانه تبعيض آميز صداي كارمندان يك بانك را درآورد

پرداخت كارانه در برخي از شركت ها و سازمان هابراي تشويق كاركنان صورت مي گيرد،اما پرداخت تبعيض آميز كارانه در يك بانك باعث ايجاد نارضايتي و ناراحتي در بين برخي از كارمندان اين بانك شده است.
پرداخت كارانه تبعيض آميز صداي كارمندان يك بانك را درآورد
به گزارش خبرنگار «اخبار بانك»،طي روزهاي اخير يكي از بانك هاي كشور كه در چند سال اخير چندين بار مدير عامل آن تغيير كرده است، ميان برخي از كاركنان و مديران خود كارانه توزيع كرده كه نحوه پرداخت آن به گفته بسياري از كارمندان اين بانك تبعيض آميز بوده است.

براساس اين گزارش،اين بانك در حركت جالب خود تنها به برخي از مديران و كاركنان خود در برخي مناطق و سرپرستي بانك كارانه داده است.

اين كارانه حتي به كاركنان شعب تازه افتتاح شده بانك مذكور تعلق گرفته اما در مقابل برخي كارمندان قديمي اين بانك بي نصيب مانده اند.

در حالي كه برخي هيچ گونه كارانه اي نگرفته اند، افراد ديگر 600 تا 800 هزار تومان دريافتي داشته اند.البته اين كارانه 3 ماهه از سوي بانك مذكور پرداخت شده است.
https://akhbarbank.com/vdccxpqi.2bqps8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
کارانه من دربانک قوامین با 13 سابقه کاری از 600هزارتومان بوده !!! مسئولین بانک مرکزی چرا نظارتی بر میزان حقوق ومزایای کارمندان بانک ها ندارد چرا در یک بانک حقوق ومزایای دو تا سه برابر بانک دیگر است
مهدی
United States
من در یک بانک خصوصی مشغول به کار هستم کارانه 400 هزار تومان گرفتم در حالی که شخص دیگر در شعبه دیگر در دوره اموزشی 4 میلیون تومان گرفته.!!!!!!
ابراهیم فتاح
سلام من کارمند بانک قوامین هستم ک کارانه سه ماه سوم من پرداخت نشده و علت آن نیز مشخص نیست با تشکر ابراهیم فتاح ب شماره پرسنلی 811397
امیر
Iran, Islamic Republic of
بعضی از بانک‌ها زیر نظر بانک مرکزی نیستند شورای پول و اعتبار نفوذی در این بانک‌ها ندارد. دلیل تبعیض همین است.
تازه ترین اخبار