۰
۱۰
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
اختصاصي/جمع نخبگان با مدارك جالب در يك بانك خصوصي

مدير عامل با مدرك زبان انگليسي و مدير بازاريابي با مدرك دبيري شيمي

مدير بازاريابي اين بانك كه يكي از برنامه خود را جذب نخبگان اعلام كرده است،دبير شيمي است كه مي خواهد در بازاريابي حرفي براي گفتن داشته باشد!
مدير عامل با مدرك زبان انگليسي و مدير بازاريابي با مدرك دبيري شيمي
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانك،بانك سامان در سال گذشته توانسته با ايجاد يك تيم تخصصي اعتبار سنجي، ميزان مطالبات معوق خود را تا 50 درصد كاهش دهد.

در حال حاضر معوقات بانكي يكي از مسائل مهم و روز بانكها و بانك مركزي است و بسياري از مجلسي ها و كارشناسان مدعي اند كه بانكها با تجديد وام، بدهي معوق خود را به روز مي كنند و با اين شيوه صورت هاي مالي خود را شفاف نشان مي دهند.

يكي از نكته هاي جالب در بانك خانوادگي سامان،حضور پدر و  پسر است.پدر يعني محمد ضرابيه با سمت سهامدار بزرگ بانك است.پدر 3.95 درصد و پسر 2.52 درصد سهم بانك را در اختيار دارند.پسر اكنون رئيس هيات مديره است.خواهر رئيس هيات مديره نيز در بخش مدير منابع انساني پستي براي خود دارد تا از پدر و برادر دور نماند!

بانك سامان در سال گذشته در بين بانكهاي خصوصي و در حوزه جذب سپرده توانسته 13 درصد بازار را به خود اختصاص دهد و در كل سيستم بانكي نيز 3 درصد را تصاحب كند.

در بخش پرداخت تسهيلات نيز اين بانك در بين بانكهاي خصوصي 11 درصد و در كل سيستم 2 درصد را به خود اختصاص داده است.

اين بانك تا پايان سال 92 در كشور 148 شعبه و يك هزار و شش دستگاه عابر بانك و بيش از 2400 كارمند داشته است.

يكي از نكات جالب توجه در هيات مديره اين بانك،حضور سيد احمد طاهري بهبهاني بعنوان مدير عامل با مدرك ليسانس زبان و ادبيات انگليسي است!معلوم نيست رابطه زبان انگليسي با بانكداري در ايران چيست؟!

منصور مومني مدير بازاريابي اين بانك كه يكي از شعار هاي خود را جذب نخبگان بيان كرده است،دبير شيمي است كه مي خواهد در بازاريابي حرفي براي گفتن داشته باشد!

فريده گرامي نژاد عضو هيات مديره بانك نيز داراي مدرك جالب زبانشناسي همگاني است كه باز هم ارتباط آن با بانكداري را نمي دانيم.
https://akhbarbank.com/vdci3par.t1a5z2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اين نشانه قوت اين افراد و بانك مورد بحثه. مگر تو دانشگاه چيزي هم ياد ميدن؟!!!
پیمان خوشدل
Iran, Islamic Republic of
کاملا باشما موافقم مگه تودانشگاه چیزی یاد میدن.بانک سامان نمونه موفق بانکداری الکترونیک
محسن ر
United States
شاید بعضی افراد توی دانشگاه چیزی یاد نگیرن اما اینطور نیست که توی دانشگاههای این مملکت دیگه هیچی یاد ندن! بهتر است برای دفاع از افراد معلوم الحال دانشگاههای کشور را زیر سوال نبرید.
امیر
Iran, Islamic Republic of
تو خیلی از دانشگاها میشه با پول و پارتی مدرک گرفت...آما تجربه و تخصص هرگز
حالا کدوم مهم تر مدرک یا تجربه و تخصص؟؟؟بانک سامان با پیشرفت هایی که داشته نشون داده از مدیران با تجربه و متخصصی برخوردار است
سامان
سلام این کاملا نشانه این است که خانواده ضرابیه جاه طلب و قدرت طلب هستند و نمی خواهند در بانک کسی بهتر از آنها وجود داشته باشد به همین دلیل است که هر چی آدم بیسواد است در بانک سامان دارای جایگاه می باشد مگر میشود کسی با سابقه بانکداری و رشته تحصیلی مرتبط وجود نداشته باشد که این افراد بیسواد دارای پست هستند که کسی نتواند در برابر خاندان ضرابیه قد علم کند....
sanam
تخصص نو کشور ما ربطی به مدرک نداره.هیچ ربطی.لطفا بدون فکر و از روی غرض ورزی بانک خوبی مثل سامان رو زیر سوال نبرید
بیدل
چرا فرشته ضرابیه را ننوشتید با مدرک لیسانس نساجی مدیر منابع انسانی؟! اصل قضیه فراموش شد.
مارى
Austria
مگر موفقيت و خرد ربط به نوع ليسانس دارد . مهم اين است بانك موفق است . وبس . حالا هر كس هر ليسانس داشته باشد .
مهمه اینه که بانک مال خودشونه کی سر جای خودشه که ایشون باشند مهم بی عدالتی های است که دور از چشم بازرسی کل کشور وبانک مرکزی صورت میگیرد و هیچکس پاسخ گو نیست
مالباخته پروژه مجتمع تجاری البرز مال کرچ
Iran, Islamic Republic of
بانک سامان مدعی مالکیت پروژه مجتمع تجاری البرزمال واقع در کرج خیابان شهید بهشتی نبش خیابان ایران زمین می باشد و با توجه به اعتراضات خریدارانی که حدود یکصد واحد تجاری مجتمع مذکور را چند سال گذشته پیش خرید کرده اند ، معاون حقوقی قرارداد های خرید پیش فروش شده را قبول ندارد و تمامی افرادی که واحد تجاری پیش خرید کرده اند بلاتکلیف هستند.
تازه ترین اخبار