۰
۶
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۳
اختصاصي/

سود روزشمار جذاب ۲۲/۲۲ درصدي يك موسسه اعتباري

در حالي كه بانكها در دادن سود، تازه به تكاپو افتاده اند،مردم به موسسات اعتباري براي كسب سود بيشتر مراجعه مي كنند.در همين باره سود حساب های کوتاه مدت موسسه اعتباری " كوثر " ۲۲/۲۲ درصد شده است.
سود روزشمار جذاب ۲۲/۲۲ درصدي يك موسسه اعتباري
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک ، موسسه اعتباری كوثر که به تازگي مجوز رسمي خود را اخذ كرده، همواره جوز نهادهاي مالي بود كه براي سپرده هاي مردم بيشترين ارزش آفريني را كرده است.

در حالي كه تورم 40 درصد بود، كوثر تنها موسسه اي بود كه با قبول ريسك افزايش سود،سود هاي روزشمار خود را براي كاهش شكاف تورم و نرخ سود بالا برد.

با حركت نوين اين موسسه ساير بانكها نيز فهميدند كه نمي توان با نرخ سود 7 درصد مشتري را به بانك خود جذب كنند و براي همين اكثر موسسات و بانكها نرخ سود خود را به مرز 20 درصد رساندند.

بر این اساس در صورتی که مشتریان در این موسسه اعتباری حساب کوتاه مدت روزشمار افتتاح كنند علاوه بر دریافت سود روزشمار جذاب ۲۲/۲۲ درصد می تواند از کارت این موسسه که هم اکنون در دو بانک پذیرش می شود استفاده کنند.

همچنین این موسسه اعتباری که تنها موسسه اي است كه از جمع شش موسسه اعتباري در شرف تاسيس مجوز نهایی خود را از سوی بانک مرکزی دریافت کرده و در زمینه اخذ مجوز از دیگر موسسات پیشگام هستند سود سپرده های یکساله خود را نیز افزایش داده است.

این موسسه به حساب های افتتاحی یکساله نزد موسسه خود 22.75 درصد سود پرداخت می کند.

موسسه اعتباری کوثر سال گذشته با بانک مرکزی همکاری ویژه ای داشت و توانست بدهی به سپرده گذاران موسسه جوانان خیر را پرداخت کند.
https://akhbarbank.com/vdcaiunu.49n6w15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
روشن ضمیر
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بانک مرکزی طی نامه شماره 332813/92 مورخ 14/11/92 مجوز رسمی فعالیت موسسه اعتباری کوثر را صادر نمود. حضور مدیر عامل محترم موسسه جناب آقای دکتر رضایی تبریک عرض می کنیم.
emerson
جناب روشن ضمیر این حساب هماه حساب ثنا هست که کف 20 میلیونی داره یا حساب دیگری است؟
رضا
عزیز جان موسسه عسکریه داره 25 در صد برای همین سپرده های کوتاه مدت سود میده.
دوست عزیز این سود هم که حساب کنی میشه ۲۱% که در نوع خودش فریب کاریه
davood.mardani
Turkey
خیلی عالیه این طرح
روح اله محمدخاني
سلام پس چرا اخيرا سود پول حساب روز شمار را 20 درصد ميدهند.
تازه ترین اخبار