۰
۱
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۳
اختصاصی/

روش جالب یک موسسه اعتباری برای افتتاح حساب در بانک ها

یکی از موسسات اعتباری در شرف تاسیس روش جالب و جدیدی را برای افتتاح حساب نزد بانک ها کشور در نظر گرفته است.
روش جالب یک موسسه اعتباری برای افتتاح حساب در بانک ها
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، موسسه اعتباری درشرف تاسیس "ث" که مدتهاست در شبکه بانکی و موسسات مالی و اعتباری فعالیت می کند برای افتتاح حساب در بانک ها روشی بر خلاف سایر موسسات اعتباری در پیش گرفته است.

تمام موسسات مالی و اعتباری، تعاونی اعتبار ها و صندوق های قرض الحسنه وجوه خود را با افتتاح حساب در بانک ها بزرگ به نام موسسه خود اداره می کنند.

اما موسسه اعتباری در شرف تاسیس "ث" به جای افتتاح حساب به نام خود که یک شخص حقوقی به شمار می رود به نام دو نفر از پرسنل شعبه های خود افتتاح حساب می کند.

به نظر می رسد این عمل برای جلوگیری از بروز مشکلاتی است که سال گذشته برای موسسات مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان، تعاونی اعتبار بهمن ایثار، تعاونی اعتبار دانشجویان و دانش آموختگان وحدت و موسسه قرض الحسنه جوانان خیر بوجود آمده بود.

سال گذشته بانک مرکزی برای جلوگیری از ادامه تخلفات موسسات و صندوق های ذکر شده با صدور بخشنامه هایی شبکه بانکی کشور را از ارائه خدمات به این نهاد ها منع کرده بود.

با اجرای این بخشنامه حساب های این موسسات و تعاونی اعتبارهای در کلیه بانک ها مسدود و به طور ناگهانی ارتباط آنها برای دستیابی به پول نقد بسته شد.

به فاصله کوتاهی پس از این اقدام موسسه مذکور با هجوم سپرده گذاران مواجه و توان پاسخگویی به سپرده گذاران را نداشت.
https://akhbarbank.com/vdcir5ar.t1auz2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
رضا
Iran, Islamic Republic of
حالا کدوم موسسه این کارو می کنه ثامن یا ثامن الحجج؟
تازه ترین اخبار