۰
۱
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۲
اختصاصی/

انجام انتقال وجه بین بانکی (پایا) در روز جمعه!

انتقال وجه بین بانکی (پایا) توسط یکی از بانک در روز جمعه که یک روز تعطیل است انجام گرفت.
انجام انتقال وجه بین بانکی (پایا) در روز جمعه!
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک، در حالی که انجام امور بانکی در روز تعطیل توسط خودپردازها و دستگاه های پوز فروشگاهی انجام می شود روز گذشته بانک انصار و پاسارگاد اقدام جالبی را انجام دادند.

بر این اساس از طریق اینترنت بانک پاسارگاد مبلغی به حساب شخصی دیگر در بانک انصار پایا شد که پیشتر این انتقال در نخستین روز کاری پس از تعطیلات انجام می گرفت.

بر اساس دستور العمل بانک ها در صورتی که مبلغی در روز تعطیل از طریق اینترنت بانک پایا و یا ساتنا در نخستین ساعت روز کاری بعد در بانک مقصد واریز می شود.اما در کمال تعجب این انتقال که در ساعت ۱۵ روز جمعه دهم آبان ماه صورت گرفته بود در ساعت ۱۶ و پنج دقیقه در بانک مقصد نشست و این موضوع برای شخصی که پول به حساب وی واریز شده بود پیامک شد.

این در حالی است که برخی از بانک هی بزرگ که سابقه زیادی در شبکه بانکی کشور نیز دارند در روزهای کاری نیز این خدمت را نصفه و نیمه انجام می دهند و ارائه چنین خدمتی در روز تعطیل توسط دو بانک پاسارگاد و انصار جای تشویق دارد.به نظر می رسد سیستم های نرم افزاری این بانک ها به گونه ای طراحی شده است که این خدمت را در روز تعطیل نیز انجام دهند.
https://akhbarbank.com/vdcfxvdy.w6dcyagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
lmoazzam geraily
با سلام . لطفا یک ادرس دقیق و سریع تر جهت پیگیری کارها وارد کنین
تازه ترین اخبار