۰
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۴
مدیرعامل بانک تجارت:

افزایش نرخ سود سپرده‌ها در دستور کار نیست

مدیر عامل بانک تجارت با بیان این که افزایش نرخ سود سپرده‌ها در دستور کار نیست، گفت: نرخ مبادله‌ای یک نرخ منطقی است و نرخ بازار آزاد به آن نزدیک می‌شود و به نظر می رسد اقتصاد بتواند با این نرخ،‌ شاهد تک نرخ شدن ارز باشد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از ايسنا، محمد رضا رنجبر فلاح در پاسخ به این که آیا با توجه به نرخ تورم، نرخ سود سپرده‌های بانکی افزایش می‌یابد؟ اظهار کرد:افزایش نرخ سود سپرده‌ها در دستور کار نیست.

وی در ادامه با بیان این که بانک تجارت از طریق ذخایر خود، سودهای انباشته، تسعیر نرخ ارز و تجدید ارزیابی دارایی‌ها به دنبال افزایش سرمایه است، تصریح کرد:سرمایه بانک تجارت ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که برنامه ریزی می‌کنیم طی دو مرحله تا پایان سال ۹۳ به دو برابر افزایش یابد.

مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به این که همواره به دنبال حمایت از تولید هستیم، گفت: در این زمینه مشکل کمبود نقدینگی نداریم و اگر هم مشکلی وجود داشته باشد از منابع صندوق توسعه ملی استفاده می‌کنیم.

فلاح میزان قرارداد عاملیت بانک با صندوق توسعه ملی را دو میلیارد دلار برای پرداخت تسهیلات ارزی و معادل ۲۰۰میلیون دلار برای پرداخت تسهیلات ریالی اعلام و خاطرنشان کرد: تا سقف قرارداد به صندوق توسعه ملی طرح فرستادیم.

وی با اشاره به این که پیش بینی می کنیم نرخ سهام بانک در بورس افزایش یابد، اضافه کرد:قیمت سهام بانک تجارت منطقی است و بورس بازی در مورد آن اتفاق نمی افتد.

مدیرعامل بانک تجارت در پاسخ به این که با توجه به حذف ارز مرجع آیا نرخ بازار آزاد به نرخ مرکز مبادله نزدیک می شود؟ اظهار کرد:نرخ مبادله ای یک نرخ منطقی است و نرخ بازار آزاد به آن نزدیک می شود و به نظر می رسد اقتصاد بتواند با این نرخ،‌ شاهد تک نرخ شدن ارز باشد.
https://akhbarbank.com/vdciuvaz.t1aww2bcct.html
تازه ترین اخبار