۰
۱۴
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۲
اختصاصی/

بانک مهر اقتصاد بیش از ۲۰ درصد سود روزشمار پرداخت می کند

موسسه مالی و اعتباری مهر بسیجیان که به تازگی به بانک مهر اقتصاد تغییر نام داده و ارتقا یافته است سود روزشمار بالای ۲۰ درصد پرداخت می کند.
بانک مهر اقتصاد بیش از ۲۰ درصد سود روزشمار پرداخت می کند
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک، این بانک که تبلیغات محیطی گسترده ای در سطح برخي شهر‌ها و بزرگراه ها دارد تاکید دارد شهروندان قبل از هرگونه سپرده گذاری با همکاران این بانک در شعب مهر مشورت کنند.

این بانک مدعی است بالاترین نرخ سود روزشمار را در بین بانک های کشور پرداخت می کند.

گزارش میدانی خبرنگار اخبار بانک از شعب این موسسه تازه بانک شده حکایت از پرداخت سود روزشمار با ۳ نرخ ۱۸، 2/20 و ۲۱ درصد دارد.

بر این اساس این بانک به سپرده های با هر مبلغی نرخ سود روزشمار ۱۸ درصد ارائه می کند.

بانک مهر افتصاد همچنین طرح جدیدی را راه اندازی کرده است که در صورتی سپرده گذار مبلغ افتتاح حسابی معادل حداقل ۱۰ میلیون ریال داشته و این مبلغ برای مدت ۶ ماه مسدود باشد نرخ ۲۰ ممیز ۲ دهم درصد پرداخت می کند.

در جذاب ترین نرخ سود روزشمار این بانک سپرده گذار در صورتی که بیش از ۵۰ میلیون ریال افتتاح نماید و برای مدت یک سال این پول در نزد بانک مسدود شود نرخ سود جذاب ۲۱ درصدی را پرداخت می کند.

بانک مهر اقتصاد حدود ۸۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.
https://akhbarbank.com/vdcjm8ev.uqeimzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد جواد
Europe
منظور از مسدود یعنی نمیشه بهش اضافه کرد؟ یا اگه بشه اضافه کرد روز شمار به بالا بود وجه هم تعلق میگیره؟؟
کارشناس تحلیلی بانکها
Iran, Islamic Republic of
واژه مسدود شدن در اینجا بدرستی استفاده نشده است
شما حساب را با 10 م افتتاح کرده قابلیت واریز و برداشت دارد و در مدت 6 ماه، حداقل 1 م باید در حسایتان موجود باشد تا سود 20/2 به شما تعلق گیرد.
یکی از راههای مقابله با تورم کاهش حجم نقدینگی در جامعه است؛ حال باتوجه به نوسانات غیر منطقی در بازارهای سرمایه (سکه، طلا، ارز، اوراق بهادار) بنظر می رسد بهترین راه در وضعیت موجود جامعه کسب سود مطمئن است.
((حساب بسیار فوق العاده و خوبی ست.))
مصطفی مؤمنی زاده
باسلام و عرض ادب . بالاترین سود بانکی که به سپرده های کوتاه مدت شما پرداخت میگردد ( مثلا سپرده سه ماهه ) چیست . در صورت نیاز به دریافت سود سپرده بصورت ماهیانه تفاوت سود در سررسید سه ماهه و یا دریافت سود بصورت ماهیانه به چه ترتیب میباشد.
حسام
ایا باسپرده گذاری بلندمدت یک ساله می توان سودسپرده را به صورت ماهیانه دریافت کرد
سهیل
United Kingdom
ایا بانک مهر اقتصاد ،بانکی. بدون مجوز است؟؟؟؟
الهادی
اری فرزند بانکی است فی الکل مزخرف
موسویان
سلام : در یکی از شعب به پیشنهاد رئیس شعبه یک حساب روز شمار با نرخ بهره 20% و افتتاح حساب مبلغ 5 میلیون تومان انجام دادیم و بحثی از مدت زمان که نباید به مبلغ خو.د دست بزینم حرفی بمیان نیامد حال اگرسه ماه پس از افتتاح حساب مبلغ خود را برداشت کنم نرخ بهره تغیر میکند
حمید
آیا این بانک مجوز رسمی از بانک مرکزی دارد؟
الناز
با سلام من با 22 میلیون حساب باز کردم اما ذکر نکردم روز شمار باشه آیا باید دوباره مراجعه کنم و اینکه آیا میتونم از پولم برداشت کنم ؟ ممنون
یحیی کریمی
سلام . اگر 500000000 میلیون تومان سپرده بلند مدت بزارم سود ماهیانه اش چقدر می شود
نوامید
عزیر دل برادر ای خبرا تو شیراز ک نیس
ابوتلفضل
باسلام میخواستم بدونم شرایط وتم گرفتن باحساب سپرده چگونه میباشد
سلام
ببخشبد من قبلا حساب داشتم و 23درصد دریافت مبکردم سود چند مدت است حسابم خالیست الان دوباره میخوام موجودی رو افزایش بدم سود سپرده ام الان 23درصد هست یا10درصد؟
اسماعیل اشرفی
United Arab Emirates
۵۵ میلیون بزارم چقدردرماه سود دارد
تازه ترین اخبار