۰
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۶

روابط‌عمومی الکترونیک سرمایه یک سازمان است

دکتر محمود ترابیان
روابط‌عمومی الکترونیک سرمایه یک سازمان است
* دکتر محمود ترابیان مدیر روابط عمومی بانک آینده
روابط‌عمومی الکترونیک، سرمایه یک سازمان است و ارزنده‌ترین دستاورد آن، سرمایه‌ای اجتماعی حاصل از تعامل دوسویه با مخاطبان است.

محمود ترابیان، مدیر روابط‌عمومی بانک آینده که به مناسبت در پیش بودن دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: امروزه روند طبیعی حرکت روابط‌عمومی‌ها به سمت استفاده از ابزارها و فن‌آوری‌های نوین و مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات است و روابط‌عمومی الکترونیک با بکارگیری و توسعه فن‌آوری‌های نوین اطلاعات و سرعت ناشی از آن، به نیاز اطلاع‌‌رسانی سریع، دقیق وکم‌هزینه در هر سازمان پاسخ می‌دهد.

وی ادامه داد: با این روند، جایگاه روابط‌عمومی به‌عنوان یک واحد فراسازمانی در کنار مدیریت، جایگاه تأمین‌کننده و حمایت‌گر نظام اطلاعاتی سازمان خواهد بود و روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با هوشمندی خود در بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین، تجزیه و تحلیل اطلاعات را در راستای برقراری تعاملی پویا و سازنده با مخاطبان درون و برون سازمانی به درستی انجام دهند.

ترابیان در خصوص موضوع پردازش صحیح اطلاعات و نقش آن در کسب اعتبار سازمان نزد مخاطبان گفت: سازمانی که قادر به پردازش اطلاعات نباشد، تنها به حفظ و مالکیت اطلاعات اکتفا می‌کند و سازمان موفق و کارآمدی به‌شمار نمی‌آید، در حالیکه چرخش هوشمندانه اطلاعات، میزان دسترسی مخاطبان به آن و به اشتراک گذاردن اطلاعات در راستای دست‌یابی به اهداف سازمانی باعث افزایش کسب اعتبار در جامعه مخاطبان و در نهایت پیشرفت و توان‌مندی سازمان خواهد شد.

لازم به ذکر است دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع اصلی روابط‌عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل‌ها و روندهای مدیریتی اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد.
https://akhbarbank.com/vdca66nm.49n6e15kk4.html
تازه ترین اخبار